top of page
Verschillende modules in de sales training

SALES TRAINING
MODULES

In-residence training

Module 1: Mindset & Structuur

  • Hoe creëer je de beste attitude als verkoper?

  • Hoe belangrijk is de klant zijn/haar perceptie van jouw intentie?

  • Hoe kun je ankers gebruiken om jouw mindset positief te beïnvloeden?

  • Welke invloed hebben, gezondheid, beweging, voeding, op jouw mindset & op het resultaat?

  • Hoe bouw je het proces met je prospect/klant op? Op welke structuur kun je vertrouwen om telkens opnieuw resultaat uit je leads te halen?

Module 2: Prospectie via telefoon & LinkedIn

  • Hoe maak je je eigen succesvol script op? 

  • Hoe bouw je gesprekken op aan de telefoon?

  • Hoe ga je om met bezwaren aan de telefoon?

  • Hoe maak je telefonisch afspraken? 

  • Hoe benader je mensen via LinkedIn?

  • Hoe bouw je relaties op via LinkedIn?

Module 3: Connecteer met je klant of prospect

  • Hoe start ik het sales proces en ons eerste gesprek?

  • Verschillende types klanten: Leer de persoonlijkheidskarakteristieken van klanten herkennen en pas je communicatiestijl aan om beter op de klant af te stemmen.

  • Hoe bouw ik vertrouwen en rapport op met een klant?

Module 4: Ontdek je klant

  • Hoe ontdek ik primaire en secondaire behoeftes bij klanten?

  • Funneltechniek: Hoe begeleid ik de klant aan de hand van gerichte vragen tot bij de ideale oplossing?

  • Hoe kan vraagstelling me helpen om vertrouwen en geloofwaardigheid op te bouwen en oméér informatie te krijgen over mijn klant en diens ultieme oplossing?

  • De drie niveaus van premium begrip

  • Samenvatten & co-creatie van de oplossing

Module 5: Presenteer je oplossing

  • De beste opbouw van een presentatie?

  • Kenmerken - voordeel - persoonlijke impact: Vergroot de waarde van je oplossing.

  • De oplossing aftoetsen met je klant

Module 6: Afsluiten

  • De koopbereidheid vergroten

  • Hoe ontdek je of de klant klaar is om tot een aankoop over te gaan? • Verschillende afsluittechnieken

  • Wat als ik niet kan afsluiten?

Module 7: Omgaan met bezwaren & afwijzing

  • Hoe onderzoek je of er bezwaren zijn?

  • Hoe ontdek je of een bezwaar echt een bezwaar is?

  • Wat doe je als een klant bedenken, ongerustheden of bezwaren heeft?

  • De RCER-methode om bezwaren dieper te onderzoeken en naar een koopbeslissing om te zetten?

Module 8: Account Management

  • Hoe volg je je klantrelaties op en hoe onderhoud je die contacten?

  • Hoe creëer je nieuwe opportuniteiten in de toekomst?

  • Hoe los je misverstanden en uitdagingen op?

Module 9: Sales Leadership (voor leidinggevenden)

  • Hoe creëer ik een goeie salescultuur binnen mijn team

  • Hoe houd ik targets en het gebruik van sales technieken levendig in het team? • Hoe geef ik gerichte feedback aan mijn teamleden?

WAT ANDEREN ZEGGEN

ENKELE VOORBEELDEN VAN EEN TRAJECT EN HUN ROI?

Jouw Traject
Vul het formulier in of bel me op 0485 68 75 56 en laat ons samen uitzoeken welk traject de mééste return on investment zal bieden voor uw organisatie.
  • free-phone-icon-14-thumb
  • 1334110
  • Youtube
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
Foto Maxime Liefooghe, Sales Trainer

DE KRACHT VAN EEN  TRAJECT

Mijn ervaring leert me dat een traject veel betere resultaten oplevert dan een training van één dag. Na een training is er vaak veel inspiratie & motivatie om er vol gas te geven, maar na verloop van tijd neemt die motivatie en kennis stelselmatig weer af tot een standaard niveau en keert men terug naar de vertrouwde comfortzone. Bij een traject inclusief opvolging blijft zowel de motivatie als de uitvoering op een premium niveau. Het is uiteraard aan u om te beslissen welke keuze u maakt. Ik gooi mij 100% om voor u en uw mensen zoveel mogelijk waarde te creëren binnen de tijd die we ter beschikking hebben. 

Schermafbeelding%2525202020-09-26%252520om%25252013_edited_edited.png
bottom of page